ترخیص کار تهران (ترخیص کالا از گمرک تهران)

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
۴.۲/۵ - (۹ امتیاز)

  ترخیص کار تهران (ترخیص کالا از گمرک تهران)

ترخیص کالا در تهران به عنوان مرکز تجارت ایران و حضور اکثریت تجار و بازرگانان در پایتخت کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است. استفاده از ترخیص کار تهران برای انجام امور ترخیص کالا به بهترین نحو و سریع ترین زمان ممکن اهمیت زیادی دارد که گروه ترخیص کاری گمرک کار این امر را به بهترین شکل در گمرک تهران برای تجار، بازرگانان و کارخانه ها انجام میدهد. معمولا ترخیص کالا از گمرک تهران به صورت عمده هست و خرده بارها در گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص میشود که گروه ترخیص کاری گمرک کار به عنوان ترخیص کار فرودگاه امام خمینی تهران در آنجا حضور دارد. جهت مشاوره و سفارش ترخیص کار گمرک تهران بروی لینک کلیک کنید.

گمرک تهران

  • شهریار
  • غرب
  • نمایشگاه

گمرک تهران که اکثرا به اشتباه به نام همان گمرک شهریار سابق می شناسند، در واقع مجموع گمرک های شهریار سابق، گمرک غرب و گمرک امور نمایشگاهی هست که در سال ۱۳۹۰ تاسیس و ادغام شد. امور واردات در محل گمرک شهریار سابق انجام میشود و امور صادرات و نمایشگاهی در غرب تهران در حال انجام است. مساحت گمرک تهران حدود ۷۵ هکتار هست که تعداد ۱۳ انبار، ۱۶ انبار مسقف و ۲۲ انبار روباز را شامل می شود.

ترخیص کار تهران

 

همان طور قبلا اشاره شد اهمیت گمرک تهران چه از نظر واردات و چه از نظر صادرات اهمیت بسزایی هست. فقط آمار واردات گمرک تهران در سال ۱۴۰۱ عددی نزدیک ۳.۵ هزار میلیارد دلار با وزن حدودی ۴۱۵ میلیون تن بوده است. این آمار را می توانید از اتاق بازرگانی ایران دریافت کنید.

اما تهران محدود به گمرک تهران نمیشود و فرودگاه امام خمینی نیز انجام امور صادرات و واردات از فرودگاه امام خمینی را خدمت رسانی می کند.

ترخیص کار تهران

 غرب تهران نیز امور صادرات و نمایشگاهی را خدمت رسانی می کند و اکثرا بازرگانان و کارخانه های تهران صادرات محصولات خود را به کشور دیگر از این گمرک انجام میدهند. این گمرک در کیلومتر ۱۰ جاده قدیم تهران کرج قرار دارد.

ترخیص کار تهران-گمرک غرب

گمرک تهران به دلیل مرکزیت جغرافیایی و نزدیکی مسافت گمرک به انبارهای تجار و کارخانجات و همچنین سهولت مراجعه تجار و صاحبان کالا به این گمرک از مزیت و اقبال زیادی برخودار است.

ترخیص کالا تهران

گروه ترخیص کاری گمرک کار با استفاده از پرسنل متعهد و با تجربه، تشریفات ترخیص کالا تهران را برای شما انجام میدهد. به دلیل حجم ترخیص کالا در گمرک تهران این گروه تعداد ترخیص کار خود در گمرک تهران را افزایش داده است تا حجم زیاد ترخیص کالا باعث معطلی در ترخیص کالای صاحبان کالا نشود.

خدمات ترخیص کالا تهران

  • تشریفات واردات گمرک تهران (شهریار)
  • تشریفات صادرات گمرک تهران (غرب)
  • تشریفات نمایشگاهی
  • تشریفات گمرکی فرودگاه امام خمینی
  • پیگیری اختلافات گمرک تهران
  • مشاوره و دریافت گواهی استاندارد (COI)
  • انجام بازرسی در مبدا یا مقصد
  • انجام امور ثبت سفارش
  • امور بانکی و تخصیص ارز

گروه ترخیص کاری گمرک کار با تجربه ۱۰ سال در امر واردات و ترخیص کالا و دریافت انواع مجوز های مورد نیاز برای این امر در خدمت تمامی تجار، بازرگانان و صاحبان کسب و کار می باشد.

این گروه علاوه بر تشریفات گمرکی از ابتدای تجارت شما یعنی منبع یابی تا سرویس انبار داری و حمل و ترخیص کالا در کنار شما خواهد بود.

جهت سفارش ترخیص کالا و مشاوره روی لینک کلیک کنید.

شما میتوانید به صورت آنلاین با کارشناسان ما با استفاده از لینک پشتیبانی سایت (پایین صفحه سمت راست) در ارتباط باشید.

همچنین در صورت فوریت امور می توانید با مدیرعامل به صورت مستقیم در تماس باشید.

Tags: , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

Lang