آموزش ایجاد تی اس سی ارزش(tsc)

folder_openمقالات
commentبدون دیدگاه
Rate this post

آموزش ایجاد تی اس سی ارزش

آموزش ایجاد تی اس سی ارزش

آموزش ایجاد تی اس سی ارزش(tsc) از این جهت مهم هست که یکی از مراحل مهم در اظهار واردات کالا تکمیل فرم اظهارنامه ارزش است.

همواره مهم ترین قسمت در تکمیل فرم اظهار نامه ارزش درج کد شناسه کالا tsc بوده است، کد شناسه کالا tsc مشخص کننده نوع کالا به ریزترین حالت ممکن است که اظهار کننده می توانند نوع کالای خود را با استفاده از این کد مشخص نماید.

با توجه به تفاهم صورت گرفته مورخ ۹۹/۰۳/۲۵ مابین دفتر فناوری و دفتر ارزش گمرک جمهوری
اسلامی ایران روال ایجاد tsc (کد شناسه کالا) و ارزش گذاری کد شناسه کالا از یکدیگر تفکیک و ایجاد کد شناسه کالا tsc بطور کامل به دفتر
فناوری واگذار گردیده است و تنها ارزش گذاری شناسه کالا به عهده دفتر ارزش و گمرک اجرایی می باشد لذا تمامی مراحل ایجاد شناسه کالا
در دفتر فناوری گمرک ایران صورت خواهد پذیرفت.

جهت دانلود سند راهبرد فرآیند ارزش گذاری کالا در گمرک، با بهرگیری از شناسه کالا ( tsc ) به همراه آخرین تغییرات به لینک زیر مراجعه فرمایید.

بازدید کننده محترم:

  • در صورت فوریت امور، میتوانید مستقیما به واتس اپ مدیرعامل پیغام بدهید.
  • همچنین با استفاده از نرم افزار گفتینو  در گوشه سمت راست پایین صفحه به صورت آنلاین از مشاوره کارشناس بر خط ما استفاده کنید.
  • در غیر اینصورت فرم درخواست مشاوره را پر کنید و در قسمت متن پیام شماره تماس خود را مجدد بنویسید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. در اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

 

 

Tags: , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

Lang